الخميس، 7 أكتوبر 2010

أنت عارف لية..؟؟








الدخان بيحتاج 51 يوم عشان يخرج م الجسم
والكحول حسب الكمية
وانت محتاج مني ..51 كلمة!

إنت أكيد مقدرتش تفهم
بس إزاي كمان مقدرتش تحس!

كان لازم تفهم
إن قفلة تليفوني..
معناها إني مستنية اتصالك
وان كفري السهل بيك
كان أكبر إيمان في الوجود

طول عمري ببقى سعيدة جداً..
بعد نهاية الحاجات مباشرة
بحس كأن حياتي اترديتلي
ومبقاش حد مشاركني فيا

المرة دي
كان نفسي
لما علمتني الكلام
نسيت تعلمني انه ينفع يتعمل مع اي حد
لما مشيت
فضلت ساكتة .. مستنية اتكلم معاك
  • انا بحبك...
  • عارفة
عـــارف

حتحبني كل يوم أكتر
عشان ينفع لما تبقى قاعد بعد سنين
قدام واحدة منعرفهاش احنا ال2
وزنها350 كيلو وبتقمع كوسة
تفتكرني وانت مش طايق تبص في وشها
:D
أنت عارف لية...؟؟

أقتباس من (لمياء محمود) هي قالت انها أعراض أنسحابية
وأنا بقولها صح....بس خليها .... أنت عارف لية.؟

هناك تعليقان (2):

  1. انا عارفة اعراض الانسحاب دى ان شاء الله تعدى منها بالسلامة .. والكلام حلو اوى بس اظن انه مش عارفة وغبى لانه لو عارف مكنش هيرضى باللى تقمع كوسة

    ردحذف
  2. هو انا مش فاهمه اى حاجه خاااالص بس حبيت الكلام اوى اوى مش عارفه لية ؟

    ردحذف