الجمعة، 12 ديسمبر 2008

محتجالك فوق ما يخطر في بالك..


بين سكون الليل وصورتك، في دموع حنت في بعدك، من فراغ، من وحدة قاسية، صرخة بالشوق مشتقالك..
محتجالك ابوح واشكي ، ارمي همي عليك وابكي، مش هعيش طول الليالي احضن الصورة وخيالي
محتجالك، فوق ما يخطر في بالك.

اوقات بخاف فيها وانا لوحدي، وحاجات كتير في خيالي تجيب وتودي .
وده لما ببقا لوحدي مش وياك، مع كل ثانية انا فيها بستنااااااك..
مستنياك ياروحي بشوق كل العشاق، مستنياك تعبت من الاشواق، مستنياك وانا دايبة يا عيني من الفراق..


بستناك وبتمنا اعيش العمر كلة حبيبي معاك ، ومش عارفة ده امتي الشوق يخلي هواك يتمنا، وفي بعادك ليالي احلم باني بعيش وياك..
يااااااه فاتت ليالي صبرت فيها وخدت اية، غير الفراق اللي انكتبلي وعيشت فيه.

العذاب مش بالكلام احكي، لو علي السؤال في اليوم بقول ميت الف لية..؟؟

هناك 7 تعليقات:

  1. شيموووووووو

    ازيك يا قمر

    ايه بس الرومانسيه اللى الواحد عمال يتخبط فيها النهارده دى

    ؟؟؟؟؟؟؟

    بجد تسلم مشاعرك

    وربنا يبعتلك اللى انتى محتجاه باسرع وقت

    غروب

    ردحذف
  2. ربنا يارب .. يا اختى الكبير يبعتلك

    العريس بقى .... يا ما نفسىافرح فيكى بقى

    ويارب يكون قريب على راى غروب وان شاء الله هيكون قريب جدا يارب ..

    واوعى تنسى بقى اول بنت محجوزالى

    انا عمال احب فيها من دلوقتى اهو
    هههههههههههههههه

    ردحذف
  3. وزه يا وزه وحشاني موووت ايه يا جامده ايه الكلام المعبر دى انا شفت الحركه دي فين بس هههههههه يلا معلينا وحشتني اوي هههههههههيا وزتي

    ردحذف
  4. السلام عليكم

    شيمو رومانسيتك بتقطع فيا يابنتي
    انا بفكر أقلبها رومانسي وأقطع عليكي

    على فكرة ما تخافيش مفيش مشكلة وانا هعمل بنصيحة الفشكول وفركشاوي وشيمو القمر ومش هطول في اي هوهوة
    يالا أشوفك في المترو

    جهاد مشالي

    ردحذف
  5. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    الاحساس الرقيق ...يكون كلام رقيق
    لله يا بنتي ...والله ما في راجل يستاهل واحده تقوله بحبك..ولا حتي تستناه ولا تتمناه...الا ان كان له اله بيحبه ويخشاه ...حبيه لدينه ...مش لدنياه***

    ردحذف
  6. يبقي انت.. وفشكول.. وفركشاوي..بتحرضوا جهاد عليا أنا عملت لكم ايه ؟
    حرام عليكي ...خليكي محضر خير...والله الف شكر..

    ردحذف
  7. مشاعر رقيقه

    وانسيابيه في التعبير

    سعدت بمروري من هنا

    تمنياتي بالتوفيق :)

    ردحذف