الاثنين، 16 نوفمبر 2009

عيد ميلاد مدونتي أنا :)

عدت سنة
والليلة هطفي شمعة ، عيد ميلاد مدونتي انا :)

حـــيــــاتـــــــي

طبعا انا مش كنت متخيلة اصلا ان فات سنة علي اول بوست نزل في المدونة هنا..

الوقت فات بسرعة، ويمكن من كتر ما استمتعت بالكتابة هنا محستش بالوقت :)

الحمد لله


بجد بحلم تفضل طول العمر، وحتي بعد ما يروح العمر،ياعالم بكرة في اية.

71 بوست لحد انهاردة من سنة 11/ 2008 حتي 11/ 2009

:)
ده اول بوست نزلتة كان بعنوان المدونة

16 نوفمبر, 2008
حــيــاتــي ..

http://shemolife-shemo.blogspot.com/2008/11/fdgfgf.html

هناك 9 تعليقات:

  1. كل سنه وانتى طيبه
    كل سنه ومدونتك طيبه
    ويارب دايما تفضلى معانا

    ردحذف
  2. تسلمي يا رومنسي
    ويارب يديمها علي طول لأن التعبير بالكلمات هنا جميل قووووووووي

    :)

    ردحذف
  3. Happy Birth Day To You
    كل سنه وإنتي طيبه
    ودائما في إزدهار وتفوق
    وربنا يعينك ويوفقك في مذاكرتك
    وكل سنه وإنتي طيبه كمان مره

    ردحذف
  4. كل سنه ومدونتك طيبه وانت ديما منوراها ومنور فيها اجمل ما كتبته يداكي يا شيموا بجد سنه عدت كانها ثانيه مش حاسينا فيها وان شاء الله ربنا يكرمك ويحققلك كل الي ببتمنيه يا حلوه

    ردحذف
  5. طيب هو انا ماليش نفس اقول كل سنه وحياتك وحياتنا وانتى طيبين
    طب ده كلام
    الى الامام ياروميل
    يارب طول العمر ليكى ولحياتك

    ردحذف
  6. كل لحظة وانتى افضل واقدر واعقل واجمل ربنا يارب يوافقك فى اللى جاى
    ويصبح عدد البوستات 71 مليون بوست

    حظ موافق ودعواتك

    ردحذف
  7. شيموووووووووووو

    ليكي عندي واجب يا شابة تعالي خديه من الرابط ده

    http://d0rna.blogspot.com/

    التاج جالك لحد عندك حليه بقى

    ردحذف
  8. http://tara2e3-sosoel3solah.blogspot.com/2009/11/19-e73-22.html
    وانا جبتهولك يا وز كمان هههههههه كملت المسيره وحياتك يلا جاوبي ياختي بئينا اتنين التاج في ايديك يا وزه

    ردحذف
  9. اولا كل سنه وانتى طيبه بمناسبه العيد

    ثانيا كل سنه ومدونتك بخير وعقبال مليون سنه

    فين الجاتووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف